ЯК ОПЛАТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ

Оплатити замовлення можна будь-яким, з нижче вказаних, способом:
Для фізичних осіб:
1.1 Накладений платіж
1.2 У будь-якому відділенні банку
1.3 Приват24 (або інший інтернет-банкінг)
1.4 Банківський Термінал самообслуговування (Платіжний Термінал)
1.5 Готівкою в разі вибору адресної доставки по м.Києву

Для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:
2.1 Безготівкова оплата (без ПДВ)

Кожен із способів гарантує оперативну і надійну відправку платежу одержувачу. Будь ласка, зверніть увагу, що одночасне використання декількох способів оплати для одного замовлення не допускається. В нашому інтернет-магазині за замовлення достатньо сплатити лише один раз 🙂

Увага! Зберігайте всі платіжні документи (чеки, квитанції, в тому числі від терміналів самообслуговування), що підтверджують Вашу оплату, до моменту отримання товару. Якщо з якихось причин ми не отримаємо оплату, то у Вас буде документ, за яким Ви зможете пред’явити претензію нам або банку, в залежності від ситуації, що склалася.


1.1 ПІСЛЯПЛАТА (ТІЛЬКИ ДЛЯ ПРИВАТНИХ ОСІБ)

Накладений платіж, або оплата при отриманні, можливий для замовлень на суму 200 грн і більше. Замовлення на суму менше 200 грн відвантажуємо тільки по передоплаті.

Звертаємо Вашу увагу, що вартість такої доставки приблизно в два рази вище, так як крім доставки товару, Ви оплачуєте і пересилання грошей. Щоб уникнути непорозумінь, уважно ознайомтеся з тарифами на сайті обраного Вами перевізника.

Для того, щоб забрати своє замовлення, Вам необхідно мати при собі документ, що засвідчує особу – паспорт або водійське посвідчення, суму вартості доставки (вказується в накладній) і вартості пересилання грошей (розраховується при оформлення набуття Вами товару).

Щоб поінформувати нас про своє бажання отримати замовлення післяплатою, необхідно в Кошику вибрати форму оплати “Оплата при отриманні”.

Для того, щоб з нашого боку не було затримок з відвантаженням замовлення – перевірте, щоб при оформленні замовлення були вказані такі дані:
ПІБ одержувача повністю російською або українською мовою
Місто одержувача
Номер або назва відділення (складу)
Мобільний телефон

1.2 ОПЛАТА У ВІДДІЛЕННІ БАНКУ

Проведіть оплату згідно з наданими реквізитами при оформленні замовлення, обов’язково зберігайте квитанцію до отримання посилки.

Терміни надходження оплати (валютування):
ПриватБанк – до 15-00 – 2 години, після 15-00 – наступний банківський день.
Інші банки 1-2 банківських дня
ОщадБанк – до 3-х банківських днів
(Ми вказали орієнтовні терміни, При необхідності уточнюйте у касира або дивіться в квитанції рядок “Дата валютування” – це дата, коли до нас будуть зарахована Ваша оплата. У святкові та вихідні дні банки можуть приймати платежі, але ми отримаємо їх тільки в перший робочий день.)

Найближче відділення ПриватБанку зручно шукати за допомогою їх сервісу http://privatbank.ua/map/
 

1.3 ОПЛАТА ЧЕРЕЗ ПРИВАТ24

Проведіть оплату згідно з наданими реквізитами при оформленні замовлення.

Внутрішньобанківські платежі, за твердженням банку, відбуваються протягом декількох хвилин.

1.4 БАНКІВСЬКИЙ ТЕРМІНАЛ САМООБСЛУГОВУВАННЯ (ПЛАТІЖНИЙ ТЕРМІНАЛ)

Сплатити рахунок Ви можете через термінали самообслуговування, які стоять у відділеннях Приватбанку і великих торгових центрах. Зверніть увагу, що це повинен бути саме термінал Приватбанку, а не платіжний термінал сторонніх компаній.

Оплатити можна готівкою або платіжною карткою. Термінали Приватбанку, для ідентифікації клієнта, вимагають номер телефону або карту для авторизації платежу.

Платіжний термінал видасть вам чек. Обов’язково зберігайте його! Адже це документ, що підтверджує факт оплати. Так само при оплаті рахунків через термінал або касу банку, варто враховувати поняття «банківський час». Це робочий час до 16:00 в яке здійснюють перекази між рахунками. Якщо ви хочете оплатити пізніше 16:00, – це не означає, що у вас платіж не приймуть, його просто зарахують наступним робочим днем. Наприклад, якщо оплата зроблена в суботу, ваш платіж буде зарахований в понеділок вранці. Інформація щодо зарахування коштів, є на вашому чеку у вигляді «Дата Вал: хх.хх.». Пам’ятайте, що якщо ви не розібралися як користуватися терміналом, ви завжди зможете звернутися за допомогою до консультанта (у великих відділеннях є) або операціоніста.

×

Залиште заявку і ми зателефонуємо Вам у робочий час!



КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ